Lifestyle s Wendy: Potraviny pro dobrou náladu

15.05.2013 | kategorie: Lifestyle, Úvod, Wendy Březinová - blog
fruit

Oříšky, borůvky i třeba rajčata a okurky - to jsou jen příklady potravin, které mají úžasný vliv na lidský organismus. Dokážou zlepšit náladu, příznivě působí na psychiku, a dokonce zmírňují i stres a nervozitu.

Pokud máte rádi jablka, máte vyhráno! Směs látek a vitaminů C, E, B1, B6 a selenu pomáhá skvěle zvládat stres. Vitaminy navíc pomáhají při poruchách krevního oběhu nebo bolestech hlavy.

Hrušky pro změnu působí blahodárně na váš žaludek a brání jeho překyselení. Jod má pozitivní účinky na štítnou žlázu a celkově řídí látkovou výměnu v těle.

Hrách obsahuje vitamin B9, jehož nedostatek může způsobit poruchy paměti a deprese. Stejný vitamin dokonce stojí za pocity radosti a štěstí.

Dýně obsahují magnesium, které se podílí na odbourávání stresu a pomáhá proti nervozitě. Železo udržuje lidi bdělé a v kondici. Vitamín B povzbuzuje nervy, při jeho nedostatku se člověk nechá snadno vyvést z míry a je podrážděný.

Další články z rubriky najdete ZDE.